zondag 21 februari 2010

200km bankhange

Vandaag het record zetel liggen verbroken. Het was een drukke week, kinderen waren thuis met vakantie, en dan heb je geen minuut rust hier. Trainen, meespelen, laat opblijven en vroeg opstaan. Eindelijk kon ik ook nog eens buiten gaan fietsen, het was weer lang geleden met die sneeuw. Een paar rustige trainingen langs het water afgewerkt en zaterdag de heuveltjes hier nog eens meegepakt. Een tijdje geleden had ik last van mijn linker onderarm en die speelt nu ook weer terug op als ik kracht zet. Nog altijd het gevolg van te lang scheef te zitten in mijn bike. Gisteren nog langsgeweest bij Jurgen Deneve, die ging ook terug beginnen trainen zei hij, hij had de laatste 3 maand een siesta gehouden. Daarna zijn we verder naar zee gereden voor een pannekoekske bij de schoonouders. Dus vandaag was mijne rustdag en k heb zo hard mn best gedaan dat ik er moe van ben. Tja als ik iets doe dan doe ik het goed he .