donderdag 25 februari 2010

Corima

Deze morgen was het zover! Ik ben mijn sinterklaas / kerst: / nieuwjaars en verjaardagskado gaan bestellen. Ik kreeg van mijn schatteke Carbon wielen  maar ik moest ze wel zelf gaan bestellen. En zoals iedereen wel weet, als ik zelf iets moet doen, dan kan het lang uitlopen. Ik heb dan maar ineens 5 wielen besteld kwestie van niet te snel terug de baan op te moeten. Voor vooraan 1 hoge carbonvelg en  achteraan 2 hoge carbons en 2 volle. Ik heb op al mijn wielen tubes laten voorzien, het is de eerste keer dat ik daarmee zal rijden, ik ben eens benieuwd wat dat gaat geven. Nu mijn fietske nog poetsen, nieuwe reclame opplakken en hij staat klaar voor het nieuwe seizoen! Aan de fiets zal het dit jaar niet liggen, nu is t aan mij ! haha als dat maar goed komt!