woensdag 10 maart 2010

neuze neuze

De winter zou stilaan mogen gedaan zijn. T valt me erg zwaar om te trainen in deze koude. Mijn training van gisteren is me zwaar op de maag blijven liggen, ik had ineens een inzinking door de koude, de wind en bovenop een hongerklopke. Toen ik bijna aan de auto kwam, heb ik nog kennis gemaakt met een CHOW CHOW. Hij kwam uit het niets en stond ineens vlak voor mij en wou persé neuze-neuze doen. Ik heb het goed gevoeld, t was ne natte, koude!! Ik schrok me onozel. Toen ik eindelijk thuis was na mijn bangelijke ontmoeting met de natte neus, konden een douchke en een warme zonnebank me niet opwarmen. Ik lag om half 8 al in bed, was doodop en ellendig. Vandaag heb ik me dan maar heel rustig gehouden en genoten van mijn zetel. Een korte wandeling in de frisse zon beviel me ook niet echt, wat anders wel deugd kan doen. De lente mag komen.