donderdag 4 maart 2010

onbekend is onbemind

Woensdag ben ik de laatste keer naar het c.t.o. geweest om m'n nieuwe rolstoel te laten opmeten. Er stond net een nieuwe stoel, bijna gelijk aan de maten die ze voor mij hadden genomen. Dus effe passen,  het was net of hij voor mij was. Ik zat gelijk recht en ontspannen. En nu aftellen tot de levering! Het kan  lang duren als je op iets zit te wachten. Deze week heb ik buiten getraind en dat voel ik nu wel. Als je een lange periode warm binnen op de rollen traint en daarna een hele week buiten in de kou en de wind dan is dat een groot verschil. Vandaag was het weer zalig buiten. Op een gegeven moment  passeer ik een ouwe vent die voor z'n huis staat en  net als ik voorbij rijd begint die op mij te roepen. SCHANDALIG!!!!!! DAT ZOUDE ZE MOETE VERBIEDEN!!!!!!!!!!! en maar naar mij wijzen. Hij zal nog nooit in zijn leven een handbike gezien hebben. Ik op de rem en wou die vent es effe de huid vol schelden maar ik was al te ver door en de straat was te smal om me te draaien. Achteraf ben ik toch wel blij dat ik rustig gebleven ben. Wie weet kreeg die vent anders nog een attack. Ik zal zelf maar eens de verstandigste zijn   haha. Maar als hij morgen buiten staat heeft hij wel prijs. Ik zal het hem eens gaan vertellen hoe de zaak in mekaar zit!