zondag 16 mei 2010

Schijndel NL

Het begon al goed deze morgen ... halfweg onze rit richting Schijndel..... AAAA  OE OE OE KOERSKLEDIJ vergeten!!!!!!!!
1 ding moest ik inpakken, mijn koerskledij, voor al de rest had Ilse gezorgd, en zelfs dat ging mij niet af. Tijdens de opwarming had ik terug het gevoel dat er niet genoeg kracht in mijn armen zat.
De race: de start was goed, ik had mij niet laten wegdrummen en zat goed in het wiel van de Ward. Ik kon een paar keer goed overnemen en zat mee vooraan. Maar lang duurde dat mooie liedje niet. Ze waren duidelijk te sterk en reden weg. Hierachter vormde zich een groepje van een man of 10 met mijn ploegmaat Nico erbij. Het was op sommige stukken beuken tegen de wind in en de vele haakse bochten maakte het ook niet gemakkelijker. Voor mij was het vechten om in het wiel te blijven, overnemen ging niet en als ik dan toch overnam dook de snelheid  naar beneden. Uiteindelijk ben ik dan toch in het wiel van mijne ploegmakker gebleven en zijn we de rest kwijt gespeeld. Uiteindelijk waren we 2e en 3e in onze categorie. Al bij al geen slechte uitslag voor een slechte dag.
Een dikke proficiat aan collega Ward die verdiend de gele trui won!


Met 5 maten aan de start in Schijndel!