dinsdag 26 oktober 2010

spierpijn

Ik ben ondertussen al een dikke week aan het trainen, met vooral krachttraining op het menu. De eerstkomende 3 weken heeft dat als gevolg .. dat alles pijn doet, alles stijf is. Ik kan met moeite een tas koffie drinken.  Ze moeten nog maar wijzen in mijn richting en ik duik al weg. Dat is moeilijk hier in huis met al die knuffeldieren.
Vandaag heb ik een toerke gedaan met Dirk, het ging al stukken beter in mijn nieuwe fiets, alleen nog wat last in mijn nek door de platte lighouding. Ook moet ik nog wennen aan het lage kader, want ik hing vast op een bultje. ik kon niet voor of achteruit. Gelukkig was er een vriendelijke fietser in de buurt die me uit deze hachelijke situatie kon redden. Ferm ambetant anders.


Als ontspanning mocht ik vandaag nog een halloween pompoen maken onder streng toezicht van Renko.
Hij had het voorontwerp op papier gezet en ik mocht zijn project realiseren.
Onze vriend staat buiten en zorgt alvast voor de sfeer.