zondag 14 november 2010

Huisarrest

Het verlengde weekend is niet verlopen zoals we gedacht hadden. Van woensdag tot vrijdag waren we aan zee, waar we door de regen en de hevige wind niet buiten konden. Enkel ons bezoekje aan onze maat Ward D'Hulster haalde ons uit de zetel. Het was fijn om enerzijds te kunnen napraten over het voorbije seizoen en anderzijds onze plannen van komend seizoen te bespreken waaronder 2 gezamelijke trainingsstages  voor begin 2011 in  Lanzarote en Kroatië.
Nog eens merci Ward  voor de gezellige ontvangst, je bent een geweldige gastheer.
De rest van het weekend brachten we thuis door, en niet zoals voorzien in Heultje. Het was te slecht om buiten te komen. Het voordeel was dat ik goed kunnen trainen heb op mijn fitnesstoestel met  behulp van mijn nieuwe trainingspartner, Evy. 
Ik zal er maar aan wennen om binnen te trainen te eerstkomende weken, want mijn trainingswegen staan ondertussen overal blank door de overvloedige regenval. De nieuwsbeelden spreken voor zich.





aan de Dender