zondag 21 november 2010

trainen, honden en kapotte auto

De voorbije week ben ik noodgedwongen binnen gebleven om te trainen, mijn trainingsparcours stond nog blank van de zware regenval. Vorig jaar beviel me het trainen op de rollen veel beter dan dit jaar, het is vechten om de minuten door te komen. De powertraining is ook meer fitness geworden omdat ik last heb van een ontsteking in de schouders. Morgen heb ik alweer afspraak bij mijn sportdokter voor  het vervolg van mijn trainingschema en ik hoop dat te kunnen volgen zoals het op papier staat.

Gisteren hebben we de EURODOGSHOW in Expo Kortrijk bezocht, waar ik  mijn toekomstige hond kunnen bewonderen heb : een Rhodesian Ridgeback.  Een prachtdier!!

Deze week staat er nog een bezoek aan de garage op de planning, mijn auto laat me zowat in de steek.
Ik denk dat hij jaloers is omdat wij steeds met de Seat op pad gaan. Ik ben ferm slechtgezind daardoor, t is het ene na het andere ... platte band achter ... batterij ... platte band voor ... ik krijg meer en meer goesting om hem te verkopen.