donderdag 2 december 2010

Kerstmarkt in Avekapelle

Mijn trainingen op de rollen beginnen te verbeteren. Ik heb ze kunnen afwerken zoals het op papier stond. Maar nu dat mijn rechterschouder beter is, heb ik een knagende pijn in mijn linkerschouder. De kinesist heeft me vandaag eens goed onder handen genomen daarvoor. De massage deed deugd alleen zijn zalfke was ferm fris, ik daverde van  tafel gelijk dat het in mijn lichaam drong. Koud dat dat was! Ik zit al de ganse namiddag voor de stoof met ijs op mijn schouder  haha geen zicht!! Morgen staan de rollen + de fitness nog op het programma.
Zaterdag gaan we naar de Kerstmarkt in Avekapelle ten voordele van het nieuwe handbiketeam "The Spirit of handcycling"  van Ward D'Hulster en Kris De Meester.  De gluhwein en jenever zal rijkelijk vloeien, vrees ik. En ik heb geluk want mijn vrouwke is BOB met haar nieuwe sneeuwbanden op haar bakske, anders moest ik aan t stuur draaien.