zaterdag 11 december 2010

Spirit of Handcycling , Body Coach

De voorbije week zijn er een aantal knopen doorgehakt.
Om te beginnen hebben we ons lidmaatschap bij Feniks opgezegd, en zijn we voortaan aangesloten bij The Spirit of Handcycling. Waarom? omdat mijn plannen voor volgend jaar meer gelijklopen met  die van Ward D'Hulster en  Kris Demeester. We trekken samen naar Lanzarote en Kroatië op trainingskamp alsook zijn er veel wedstrijden in het buitenland waar we gezamelijk aan de start  staan.
Dan ... na 3 jaar zeuren heb ik mijn vrouwtje eindelijk aan het sporten gekregen. Ik heb alles al geprobeerd maar niks duurde langer dan een paar  weken: moutainbiken, wielrennen, skaten, fitnessen, wandelen, ..  voortaan gaat ze 3 keer per week "trainen" op de Body Coach bij Leyla . Volgens wat ze zeggen, zou ze daar toch wat spiertjes van moeten kweken.
Vandaag ben ik de eerste keer sinds de waterellende en de sneeuw, buiten gaan trainen, een uurtje de bergskes gedaan. Het deed me goed, alleen had ik veel last van mijn schouders. Maandag maar weer eens bij Pascal binnen springen.