dinsdag 4 januari 2011

Trainen aan zee

Vandaag stond er een training samen met Ward D'Hulster op het programma.
Toen ik deze morgen opstond, schrok ik me zot... het lag wit buiten !!! Nauwelijks te geloven, wij waren naar de kust gekomen om de sneeuw te ontlopen en dan krijgen we dit!
Toch maar snel alles ingepakt en vertrokken naar Nieuwpoort.
Daar was er gelukkig geen sneeuw! Alles lag er droog en  geen modderplassen,  zoals bij ons thuis het geval is.
We zijn goed ingeduffeld vertrokken met de wind op kop. Volgens mij hebben ze alle wind in gans België opgespaard en losgelaten in Nieuwpoort en omstreken. Ik heb in gans mijn trainingsleven nog nooit zoveel gegeten om extra energie op te doen om de wind en de koude te kunnen verslaan. Het was de bedoeling om een rustige duurtraining te doen maar daar had onze Husler geen oren naar. Hoe hard hij ook op kop reed, zijn hartslag bleef NUL... hij was zijn hartslagmeter vergeten. Na 3 uur werd hij moe en was ik blij terug thuis te zijn.
Morgen gaan we opnieuw samen op pad, alleen maken we dan Zeebrugge onveilig en dit keer wel met hartslagmeter.


voor meer fotos, klik hier