donderdag 10 februari 2011

Bekomen

Ik ben blij terug thuis te zijn na een zware tegenvaller. De eerste dag was nog de beste van al. Vanaf dan leefde ik nog slechts op wat fruit 's morgens en  een kindermaaltijd 's avonds, en voor de rest dafalgan. Ik had constant hoofdpijn en een misselijk gevoel en van trainen was er zo goed als geen sprake. Gisteren ben ik dan een week vroeger dan gepland terug huiswaarts gekeerd. Om 8u20 zat ik al in een taxi richting vliegveld. Iets voor 20 u 's avonds was ik in Zaventem. Van een lange dag gesproken pfff.
De eerstkomende dagen ga ik rusten en bijslapen om mezelf opnieuw op te laden, ook  ga ik ten volle genieten van onze eigen keuken want ik ben toch wat kilo's afgevallen ( voor de kenners , mijne tsoenamie is weg haha)
Ik vind het wel spijtig dat ik mijn maten ginder in de steek heb moeten laten. Het zag er allemaal heel mooi uit, maar als je niet goed in je vel zit, kan je van niks genieten. Ik heb nauwelijks iets gezien van het eiland.
Nu ik terug bij mijn vrouwtje ben, zal ik snel terug de oude zijn.

Voor meer fotos klik hier