maandag 7 december 2009

lang leve den digicorder

Ben ik blij dat  mijn fiets (op rollen) dit jaar in de living staat.Vorig jaar in de winter zat ik nog in een koude schuur. Nu train ik voor tv en kan ik tijdens het trainen filmkes zien en alle afleveringen van 'Orange county shoppers' volgen.  Wat een luxe!
Alles verloopt  nu rustig volgens schema. Ik heb mijn trainingsschema gekregen tot januari. Hopelijk gooien de feestdagen geen roet in het eten ( ne kater of 20).
Zaterdag waren we op een verrassingsfeestje waar ik amper 4 pintjes gedronken heb en ik had al prijs.. (niet genoeg getraind de laatsten tijd).
Ondertussen is de Sint ook langsgeweest, dat bewijst dat ik alweer een brave jongen geweest ben het voorbije jaar haha!!
De plannen voor deze week... een afspraak maken voor mijn nieuwe outfit voor volgend jaar en ook mijn laatste dagen aftellen zonder rijbewijs!