zondag 17 januari 2010

De 2e week van januari was weer eentje om snel te vergeten. Vriestemperaturen, sneeuw en een 2e ronde
griep in huis!  Ilse lag de ganse week KO met een virus. Ikke verpleger dus!
Omgekeerde wereld, normaal ben ik het die in de zetel ligt en op mijn wenken bediend word.
Niks daarvan. De ganse week op mijn eentje de huishouding hier draaiende gehouden.
Nie goe.... nu weten ze hier dat ik dat ook kan. Ik krijg al schrik voor de komende week.
Woensdag dan mijn baclofenpomp laten vullen in het Virga Jesse ziekenhuis in Hasselt. Hopelijk was dit de laatste keer dat ik daarvoor naar Hasselt moest, ik ga nu een dokter in het UZ Gent zoeken.
Zaterdag kreeg ik een nieuw trainingschema voor 2 weken van de dokter. De komende week moet ik rustiger aan doen om dan de 2de week terug op te bouwen.
's Avonds werden we verwacht op de nieuwjaarsdrink van FENIKS in Oudegem. T was héél aangenaam om iedereen terug te zien en een praatje te kunnen maken over onze wintertrainingen en het komende seizoen.
Eindelijk morgen nog eens een buitentraining, ze geven toch droog weer, dus morgenvroeg 10 kilo dikke kleren aan en we vliegen d'erin.