woensdag 17 februari 2010

Supervorm... haha

Eindelijk terug bezig!!! Vanbinnen is alles weer terug in de plooi aant vallen. Hartslag is weer normaal en van meneer den doktoor heb ik groen licht gekregen om te trainen. Het ergste is nog altijd dat ik het rustig aan moet doen. Ik zit op 2 rustdagen per week en ik zou het liefst willen vlammen, al weet ik dat dat nog niet mogelijk is want dan zal mijn batterijke snel op zijn. Al dacht ik deze week wel dat ik in de supervorm van mijn leven zat. Op 3 dagen tijd gingen mijn trainingsresultaten zo de hoogte in, niet normaal. Elke dag ging het zoveel sneller op de rollen, en dat aan dezelfde weerstand. Tot na de 3e dag Renko met zijn klein vingerkes eens op mijn band duwde en zei Patjiik ge moet uwe band es oppompe!!!!!!! EUH??? WATTE??? Daar ging mijn goed gevoel......