zondag 7 februari 2010

de helft van 70 is 25

Keelpijn, hoofdpijn, mijn waterleiding die raar deed en spasmen die mijn buikske laten breakdancen..... Maar verder is alles ok hoor. Deze week meer in de zetel gelegen dan iets anders, zelfs geen goesting gehad om een blogske te schrijven. T zal wel door de winter komen zeker. Ik heb dringend zon nodig. Gisteren avond nog naar een verjaardagsfeest geweest van "Ronny Racket". (de snelste man op aarde in een handbike). T was gezellig met goeie live muziek  en nog een paar rollers erbij. Vandaag had mijn schatteke mij weer bij mn pietje. Ze had me weer  verrast met een klein feestje voor mijne verjaardag van komende week. Tante Nies en nonkel Jos stonden ineens voor de deur en ook mijn schoonouders. Ik word al 25 of wast nu 35??? Deze week proberen terug op gang te komen in mn fiets maar eerst nog een paar doktersbezoekjes afwerken. En op naar de zon. K heb de zonnbank al geprobeerd maar das toch niet hetzelfde.