woensdag 31 maart 2010

Fijne Paasdagen


Een verslagje van deze week:
Maandag: goed ingeduffeld met regenbroek en vest vertrokken langs de Dender en niks gezien van de voorspelde regen!
Dinsdag: de lucht zag er vrij goed uit, dus ik dacht ik laat mijn regentenue vandaag maar thuis ...
 gevolg: 3 keer nat geworden
Woensdag: deze morgen gaan trainen met Ronny Raket, t was eigenlijk niet  verantwoord om met dit weer buiten te rijden, de wind joeg ons bijna t water in, t was niet normaal. Toch ben ik er voluit voor gegaan,
't ging al beter dan vorige week, maar nog steeds niet hoe ik het zou willen. Ik heb serieus moeten bijten om int wiel te kunnen blijven.
Morgen wordt het een rustige training om te bekomen van vandaag en om uitgerust te zijn tegen vrijdag voor de 2de groepstraining bij Nico.