zondag 28 maart 2010

Bedankt Nico Sport

3 maanden geleden, om precies te zijn op 6 januari had ik een afspraak bij Nico Sport voor mijn nieuw koerskledij. Ik was in de wolken, voor t eerst mocht ik eigen kledij bestellen met de steun van de sponsers.
Ze beloofden me om tegen half februari mijn tenu klaar te hebben. We moesten enkel begin februari nog een afspraak maken om het voorontwerp goed te keuren. MAAR.... toen we belden was er nog geen voorontwerp... en de week nadien ook nog niet... en de weken daarna ook niet. Nu zijn we einde maart en wat blijkt na een zoveelste telefoontje... ze zijn nog niet eens begonnen aan het ontwerp. Toen we vorige week belden, gingen ze wel te ver. Ze namen de telefoon op, ze hoorden mijn naam en  ze zetten me in wacht, helaas de verbinding werd verbroken. Een tweede poging hielp ook niet , want de telefoon bleef bellen. Dan maar met andere gsm (andere nr) geprobeerd en jaja ze namen weer op !!! Toen ik dan direct vroeg hoe het nu zat , of ze wel al iets gedaan hadden aan mijn voorontwerp, was het antwoord negatief.
Ik heb dan maar gezegd dat het allemaal niet meer hoeft, dat ik wel bij een ander zal gaan zien. Schoon firma daar!!! Ze mogen d'er fier op zijn om zo met hun klanten om te gaan! Dat maak je nog niet overal mee zo'n stoten! pfff t is van mijn hart!