donderdag 18 maart 2010

vlo gepoetst !!!

t was lang geleden, maar vandaag kan ik positief zijn over mijn training, eerst een uur losgereden, dan een half uur harder aan een hartslag van 160,  en dan nog een half uur uitgereden . ' t was zalig met de wind in de rug en de deugddoende warmte van de eerste zonnestralen.  Deze namiddag heb ik zelfs mijne vlo gepoetst, en voor wie mij een beetje kent, dat is niet mijn favoriete bezigheid. En dat allemaal door het goeie weer.
Morgen staat er nog een uurke losrijden op t schema en dan rusten en op tijd gaan slapen want zaterdag is het onze eerste groepstraining van de FENIKS-handbikers. t Zal afzien worden voor mij want mijn collega-bikers staan allemaal al een stuk verder in hun trainingen. Ik kijk er wel naar uit en hopelijk komt de regen geen spelbreker spelen.