donderdag 18 maart 2010

iiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeet BOENK!!!!!!

Hierbij nog maar eens het bewijs dat handbikers niet gekend zijn bij het volk! Een handbiker is voor de meeste mensen een attraktie! In het verleden heb ik al meermaals ongelukken zien gebeuren doordat andere chauffeurs me met open mond aanstaren als ik voorbijrijd. Fietsers die tegen autos rijden, en ook autochauffeurs die fietsers omverrijden en dat allemaal voor een handbike!
Zo had ik deze week een tegenligger die me in de gaten kreeg! ik fietste rustig verder en zag de chauffeur naar me kijken. en dan plots  ......... iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeet BOENK! Jaja, hij had het drempelke niet gezien en reed er los op en over.  Mijn  eerste gedacht was van AIAIAI, diene zijn voorwielen liggen ergens vanboven op zijn dak!  t was wel grappig, ik had de rest van mijn training plezante binnenpretjes.