zondag 9 mei 2010

Gekwetst !

Rugpijn... het begon vrijdag ... ik had een beetje last van rugpijn na de training, dus rap naar de kinesist voor een behandeling. Zaterdag verliep mijn training vrij rustig, weinig of geen last. s Avonds verergerde de situatie, ik kon nog nauwelijks bewegen zonder pijn, zelfs diep ademen deed pijn. Met ne pijnstiller naar bed, maar toch een zeer onrustige nacht gehad. Deze morgen moest Ilse me uit bed helpen, want alleen lukte het niet. Ik had een duurtraining van 3u op het programma staan vandaag. Op karakter toch maar vertrokken. Tijdens de training had ik nauwelijks last. Daarna was het weer een pak slechter. Iedere transfer is moeilijk, alsof ze met een mes in mijn schouder steken. Morgen heb ik een rustdag en ga ik nog langs bij de kinesist, hopelijk gaat het dan beter.