dinsdag 11 mei 2010

groepstraining van 3u

Dinsdag = groepstraining. We waren vandaag met 6. Schoon groepke. We hebben een nieuwe toer uitgeprobeerd, wat heuveltjes meegepakt. t was puffen en zweten. t was de eerste keer dit jaar dat ik bergop voluit getraind heb, ik moest veel zoeken naar mijn beste cadans, t was ofwel te groot ofwel te klein. De rustdag van gisteren en de behandeling van de kinesist hebben me deugd gedaan. De kwetsuur op mijn rug/schouder  is genezen. Het weer vandaag hadden we ook mee, het begon pas te regenen na de training. Morgenvroeg eerst nog passeren bij de dokter voor de krampen in mijn buik en dan nog een rustige duurtraining afwerken van 90 minuten.
Nog ander goed nieuws ontvangen vandaag van CTO , mijn nieuwe rolstoel is onderweg, hij zit ergens op een vliegtuig vanuit Amerika. Hopelijk verloopt de reis goed en gooit de stofwolk geen roet in het eten.