maandag 7 juni 2010

2 keer prijs


Het weekend vloog alweer voorbij! Zaterdag stond er eerst geen training op de planning maar omdat Ilse haar nieuw machien wou testen, ben ik een uur mee gaan losbollen. Ik verschoot ervan dat ze al zo snel reed. S avonds moesten we naar de Kampioenenviering in het Koetshuis gaan. Ilse had me bij verrassing daar aangemeld als zijnde kampioen omdat ik vorig jaar een paar wedstrijden had gewonnen. Ik ging ervan uit dat het enkel handjes schudden, beker ontvangen en een babbelke slaan, zou zijn..... Mmmmmm niet dus!!!!
Een volle zaal, een groot podium en een presentator met een microfoon... ik werd dus op het podium uitgenodigd voor een live interview. De zaal werd muisstil en die man bleef maar vragen stellen. Net mijn favoriete bezigheid. Dat mijn klein zwartje nu maar wacht, mijn wraak zal zoet zijn. Het ergste is dat zij me voortdurend liggen heeft zonder dat ik enig vermoeden heb, ik daarentegen heb véééél plannen en ideeën om haar terug te pakken, alleen de uitvoering laat te wensen over. Maar deze keer .....
Zondag zijn we dan nog samen een tourke gaan doen. Ilse rook de regen en keerde terstonds terug. Ik dus niet. Ik dacht dat het bij een paar druppels zou gebleven zijn, jaja niet dus, ze hadden me goed liggen! Kletsnat ben ik thuisgekomen. Ik mag blij zijn dat ik er geen verkoudheid aan overgehouden heb.
Vandaag was het voor mij een welverdiende rustdag .... en het heeft me deugd gedaan.