donderdag 10 juni 2010

Trouwkostuum

Mijn trainingen zijn deze week serieus in het water gevallen. Dinsdag verliep het nog droog, maar vanaf woensdag was het waterpret. Ik wou trainen op de rollen , maar na 3min en 48 sec was het al gedaan. Ik ben dan in de plaats gaan shoppen en heb  mijn trouwkostuum eindelijk gekocht. Ik had dat tot nu uitgesteld omdat ik dat echt niet graag doe, maar ik mag gerust zeggen dat het dik in orde is, zelfs mijn schoenen zijn erbij. Gaat er mij nog iemand herkennen als het zover is????
Vandaag ben ik iets voor de middag vertrokken voor een rustige training, en zoals ik ondertussen al gewend ben, kreeg ik opnieuw de volle lading regen over me heen.... voor de zoveelste keer al. Het is alsof ze hierboven wachten tot ik halverwege mijn training zit om de hemelsluizen open te zetten.