zondag 20 juni 2010

Hoop

Een rustig weekendje thuis! Dat deed deugd! De voorbije week was druk en stressy en dat geeft gevolgen. Al onze plannen voor zaterdag, inclusief training zijn in het water ' regen ' gevallen. Deze morgen ben ik een uurke gaan losrijden en ik heb gewonnen tegen diene van hier boven. De vorige keren kreeg ik telkens halverwege mijn training een douche , vandaag hadden ze me niet! Ik zat net op tijd in het droge haha.
Maar we zouden terug beter weer krijgen volgens de Frank! Tegen het einde van de week geven ze 30°, dat is weer het andere uiterste hier in ons Belgenlandje.
Ondertussen wacht ik nog steeds op nieuws van mijn nieuwe rolstoel, die een paar weken geleden onderweg zou geweest zijn! Zou die vlieger dan toch verdwaald zijn in die stofwolk?
En hopelijk krijg ik deze week ook meer informatie over het SRM systeem dat ik overweeg om te installeren op mijn handbike.
Verder tellen de weken geleidelijk af naar ons huwelijk. Ook de wedstrijden in Louny komen dichterbij. Na Louny ga ik toch een rustpauze inlassen zodat ik op adem kan komen. Het is dan vakantie, ook voor mij!