woensdag 16 juni 2010

beetje verstrooid

Het moest er eens van komen...... Dinsdag ging ik trainen en jaja,  mijn wielen van mijn fiets vergeten!!!!!!
Ik en mijn materiaal!!!  Op de wedstrijd in Schijndel was ik mijn koerskleren vergeten, en nu dit ....
Gelukkig had ik bij Dirk thuis afgesproken om van daaruit te vertrekken,  en had hij nog wielen liggen die op mijn fiets pasten.
Training afgewerkt in het wiel en met de wielen van mijne gangmaker, ik voelde mij nog moe van het  voorbije weekend. Vandaag ging het al iets beter maar de vermoeidheid blijft. Deze namiddag stond er een fotoshoot op het programma, een verlovingsfotoshoot. We zouden hier in de streek wat mooie kiekjes gaan maken was het niet dat ik net een lekke band aan mijn auto heb, en Ilse haar auto staat ook in panne. Dus hebben we de shoot maar thuis gedaan: in de hangmat, op de trampoline, met onze gitaren en  met de fiets. Achteraf gezien was het beter dan wat we gepland hadden. Het contact met de fotograaf was ook goed we zaten gelijk op dezelfde flow.