vrijdag 9 juli 2010

1ste verlofweek

De eerste week van ons verlof samen was druk, druk, druk.
Maandag hadden we een paniekaanval voor de organisatie van ons huwelijk en alles wat ermee te maken heeft. We zijn pas tot rust gekomen nadat we s avonds met tweeën een toerke met de fiets hadden gedaan.
Dinsdag hadden we afgesproken met Jon Wiggins en zijn vrouwtje voor het systeem SRM. Hiermee kan je zien aan welke watage je fietst. Het vervangt de hartslagmeter bij de trainingen en zo kan je efficiënter trainen. Zij zien het allemaal zitten om zo een systeem op mijn bike te monteren. Hij toonde me ook "power cranks", ik had er nog nooit van gehoord. Dit zou hij ook uitzoeken of het op mijn bike toepasbaar zou zijn.
Woensdag was een rustdag alhoewel... Ik had een afspraak bij CTO in Leuven voor mijn nieuwe rolstoel. Nadat ze nog wat aanpassingen aan mijn rugleuning aanbrachten, kon ik hem al meenemen naar huis om uit te testen, en dat valt allemaal goed mee. Daarna hebben we nog een tussenstop gedaan in de Kempen bij onze Sooi.
Donderdag zijn we op aandringen van Ilse de bergskes ingetrokken met de fiets. Na 2 uur hing ze wel tussen haar kader en zijn we maar wijselijk naar huis gekomen. Oververhit zijn we dan in actie geschoten want we hadden later op de dag nog een barbeque gepland. Ward D'Hulster ( in Tsjechisch De Husler) en de Scherpe met zijn gezinnetje kwamen napraten over het weekend in Tsjechië. Het was een supergezellige avond!
Deze morgen zijn we met kleine oogjes opgestaan en vertrokken voor een rustige training.
Morgen duiken we de bergskes nog eens in en ik hoop dat Ilse niet meer tussen haar kader hangt want daarna mogen we onze trouwringen gaan afhalen en dat is toch ook heel bijzonder.