donderdag 29 juli 2010

Aftellen naar D-Day

En daarmee bedoel ik niet het BK van komende zaterdag in Overpelt. Wel tellen we af naar onzen trouw op 21/08. Het begint nu wel allemaal in de plooi te vallen. Vandaag mocht ik mijn trouwkostuum gaan afhalen. Ik was blij verrast toen ik mijn tenu zag,  eerlijk toegegeven was ik de kleur vergeten, ik wist al niet meer hoe het er juist uitzag. Eens thuis heb ik het moeten verstoppen want mijn toekomstig vrouwtje krijgt het nog niet te zien. Ze zal verschieten want zelfs ik herkende me niet in zo'n sjieke dingen.
Wat mijn trainingen van deze week betreffen, kan ik héél kort zijn: zo goed als niks! Mijn waterleiding en darmen maken me het al een paar dagen weer heel lastig waardoor ik me moe en leeg voel. Ik heb er aan toegegeven en neem zoveel als kan rust, wat al niet simpel is met de huwelijksstress hier in huis.
Ik kreeg vandaag ook nog goed nieuws van west-consultancy, ze hebben mijn srm-systeem in bestelling geplaatst en zou vrij snel geleverd kunnen worden!