woensdag 12 januari 2011

Op naar Lanzarote

Nu de feestdagen achter de rug zijn, komt mijn reis naar Lanzarote wel heel dichtbij. Nog maar 3 weken en t is zover. Vandaag heb ik mijn fiets afgeleverd bij een stoffeerder uit de buurt om een draagtas op maat te laten maken.
Ik kijk er met een dubbel gevoel naar uit, enerzijds verlang ik naar zon en warmte, anderzijds laat ik mijn vrouwtje en de kids alleen achter, wat ik niet graag doe.
Het trainen thuis verloopt momenteel moeizaam, op een paar buitentrainingen na, zit ik voornamelijk binnen op de rollen, wat niet echt motiverend werkt. Ik kreeg een ander aangepast trainingschema dat ietswat beter te volgen valt binnenshuis.
Voor mij mag het gerust al een paar maanden later zijn, met de vroege winter mag de lente voor mijn part nu al van start gaan. Ik kijk al uit naar het komende koersseizoen.