zondag 16 januari 2011

Uitgenodigd bij den topper

Met de warmte van de zon vandaag voel ik me ineens stukken beter, de trainingen verlopen beter, mijn schouders werken mee ... wat heeft ne mens nog meer nodig.
Door de wateroverlast hier in de buurt was ik wel verplicht binnen te trainen. Ik waagde het niet langs de Dender te rijden ookal zijn alle alarmfases ondertussen afgeblazen .
Gisteren hadden we een supergezellig onderonsje bij de Scherpen alias Nico Felies en zijn gezinnetje. T was al even geleden dat we konden bijkletsen en het deed deugd, ik heb er echt van genoten. Ook mijn complimenten voor Christine, die ons zoals altijd lekker verwende met haar culinaire capaciteiten. Dat ik me vandaag voldaan en lui voel, zal daarmee wel te maken hebben ofwel lag het aan het glaasje "teveel" wijn ..... ' t was toch plezant !!