zondag 27 maart 2011

laatste week voor eerste koers

Nog een week te gaan tot de eerste wedstrijd. Het seizoen gaat voor ons eindelijk van start. De zenuwen zijn echter nog  nergens te bekennen.
De trainingen in de voorbije week verliepen beter dan in de weken ervoor. Dinsdag ben ik met Davy en Raket gaan trainen en hebben we op het einde nog wat bergskes meegepakt.
Donderdag heb ik met Dirk mijn fiets in orde gesteld opdat ik mijn wielen gemakkelijker kan wisselen.




Vrijdag waren we uitgenodigd bij het VLG in Sint-Niklaas op de Algemene Vergadering.  Alle voorzitters van de diverse clubs waren daar aanwezig waaronder Kris en Luc van The Spirit of Handcycling en Daniël van Feniks. 
Op het einde van de vergadering kregen we onze prijs voor beste foto.
Een fijne avond, merci, VLG.






Vandaag moest ik vroeg opstaan omdat er 3u training op schema stond en we in de namiddag gingen supporteren voor Hannes Maes, de zoon van een collega van Ilse. Hannes rijdt zijn eerste jaar bij de juniores. Het was de moeite om te zien... hoe groot en breed sommige van die mannen al zijn op die leeftijd en hoe hard die kunnen fietsen.