vrijdag 1 april 2011

Bongo ... of Kongo ??

Mijn eerste wedstrijd... eindelijk .. of toch niet, ik ben niet te genieten en iedereen die in mijn buurt komt zal het geweten hebben. Ik heb vandaag al minstens 5 keer ambras gehad tegen mezelf. Gelukkig zijn ze dat hier al gewend en negeren ze me dan.
De voorbije week verliep goed. Dinsdag ben ik met Ronny Raket gaan trainen, hij heeft me meegenomen naar de BONGO berg, of was het nu de KONGO berg??? Deze berg ligt ergens richting Geraardsbergen en daar ergens naar links ?? Bongo of Kongo, ik heb KingKong niet gezien.
Donderdag stond ik op weerverlet en moest ik  binnen trainen op de rollen. Alhoewel, van trainen is er niet veel in huis gekomen, ik ben de ganse dag met de stofzuiger in de weer geweest. 's morgens toen Evy de barkast opendeed, had onze kater Lola het geniale idee om er eens een kijkje in te nemen!!!! Hij sprong midden in de wijnglazen met veel scherven tot gevolg.. zouden die scherven mij misschien geluk brengen?
Vandaag ben ik nog bij Peter, mijn fietsmaker, langsgeweest om tubes te laten vervangen. Daar ziet Peter mij niet graag mee aankomen, als hij klaar is met de tubes hangt er meer lijm aan hem zelf dan aan de tube. hahaha ... schoon om zien altijd..
De stickers van mijn sponsors hangen ook sedert deze week op mijn fietskader! Merci mannen!!!