donderdag 17 maart 2011

Vanalles watte

Sedert vorige week zijn mijn trainingen niet veel veranderd. Begin van de week ben ik met Dirk gaan trainen. Hij heeft me nog wat wegwijs gemaakt in de streek hier. Waar je ook komt, t gaat of bergop of bergaf. De zon deed me goed en maakt alles direct plezanter. Verder heb ik nog wat geprutst aan mijn fiets en stickers van mijn sponsors besteld.
Komende zaterdag ga ik samen met mijn spirit-maat-Ward de Kempen onveilig maken. Zondag is het rustdag en maandag gaan we een tandje bijsteken met de eerste wedstrijden in het achterhoofd.
Gisteren ben ik voor mijn vrouwtje nog een nieuwe lens gaan bestellen zodat ze haar ook volledig kan laten gaan dit seizoen. Haar fiets is sinds deze week ook voorzien van klikpedalen. Nu heeft ze geen enkel excuus meer om niet mee te gaan trainen.