woensdag 11 mei 2011

Marathon Düsseldorf

De ochtend van de marathon begon in mineur. Ik voelde me misselijk en deze keer was het niet van de zenuwen. De week ervoor was Evy ziek geweest, dan was het Ilse haar beurt om tenslotte op mij over te slaan.
In de opwarming voelde ik al dat ik  niet al mijn kracht had zoals 2 weken voordien in Rosenau.
In de startopstelling stond ik goed, alleen was er bij het startschot "weeral" een hapering voor mij waardoor ik stil bleef staan en de rest vertrok.
Ik ben in achtervolging gegaan om toch nog aansluiting te vinden bij een groep. Ik heb serieus afgezien om bij de groep van Ward te geraken, waar ik dan de ganse marathon bijgebleven ben. Onderweg hebben we nog een paar mannen opgeraapt en nog een paar achtergelaten, wat niet slecht was.
De wedstrijd was heel zwaar door de hevige wind , ook zijn we tijd verloren door slapende seingevers. Ondanks een slecht gevoel bij de aanvang vind ik dat ik goed gereden heb. Ons groepke draaide goed rond, het was een plezante race. Ik eindigde 20ste van 60 deelnemers.



meer fotos van Ilse, via deze link