zondag 15 mei 2011

weekendje zonder koers

De koers in Düsseldorf is alweer een week geleden. De voorbije week heb ik goed doorgetraind met meer dan 400km. Vandaag had ik 100 km op de teller staan en was binnen de 4 uur terug thuis, met dank aan brommer Dirk voor de eerste 2 u. Deze week moet ik minder kilometers doen, maar wel intensiever gaan trainen met in het vooruitzicht  de 2 marathons die er aankomen. Komende zaterdag staat Mannheim op het programma en de week erop Duisburg.
Ik hoop dat ik deze 2 wedstrijden goed kan afwerken want als ik terugkijk naar vorig jaar had ik in deze periode een terugval.
Mijn vrouwke is in ieder geval alweer paraat om met haar fototoestel uit te rukken, zeker na de toffe reakties die ze kreeg op haar vorige reportages. Ze kent ondertussen al meer duitse handbikers dan ik, bovendien zijn haar fotos al op meerdere sites terug te vinden, wat ze héél plezant vindt.