dinsdag 14 juni 2011

Recreatieve wedstrijd Adinkerke van The Spirit of Handcycling

Op weg naar Adinkerke was het nog twijfelachtig of ik wel zou deelnemen aan de wedstrijd omwille van de regen. Gelukkig was het ginder beter dan in ons binnenland. Voor ik het wist stak ik al in mijn fiets en kon ik het parcours gaan verkennen. Bij de opwarming wist ik al gauw dat het mijn dag niet was. Het draaide van geen kanten. En ik kreeg al direct gelijk bij de eerste ronde. Ik zat goed bij de start maar moest de kopgroep snel lossen. De rest van de wedstrijd heb ik zo goed als alleen afgewerkt op mijn eigen tempo. Uiteindelijk ben ik als 4de aangekomen in het totaalklassement en was ik 2de in mijn categorie. Voor t eerst dit jaar kon ik delen in de prijsuitreiking.
Maar  The Spirit had aan alle deelnemers gedacht en iedereen werd beloond voor zijn deelname. Prachtig manoever van die mannen! Merci Spirit!

Fotoreportage van Ilse, op picasaweb.