dinsdag 2 augustus 2011

vakantie = over

De voorbije maand is eentje om snel te vergeten. De vakantiesfeer was hier ver te zoeken. Mijn trainingen verliepen ook heel wisselvallig net zoals het weer. Ik moest keer op keer alle moed bijéén zoeken om toch maar te vertrekken wetende dat ik meer zou vechten met mijn regenvestje, dat ik constant aan en uit moest trekken, dan dat ik kon trainen. Ook had ik veel last van spierpijnen, ontstekingen en rugpijn, allemaal te wijten aan dat kwakkelweer.
Al bij al mag ik toch tevreden zijn met het aantal uren die ik getraind heb, in vergelijking met vorig jaar toch een stap vooruit.
Om al in de sfeer van de koers te komen, zijn we vorige zondag naar de Liedekerkse Pijl  gaan kijken, die hier op 400m van ons deur passeert. Mijn vrouwtje kon zo al warmdraaien met haar fotomachien.
Ze is de dagen al een tijdje aan het aftellen tot mijn eerstvolgende koers.