zondag 7 augustus 2011

geen EHC race in Lobbach voor mij

Voor de EHC wedstrijd in Lobbach heb ik moeten forfait geven.
Begin vorige week had ik met het goede weer 2 zware trainingen gedaan, (zowel maandag als dinsdag had ik 100 km op de teller). Woensdag en donderdag was ik moe maar niks wees er op dat ik ziek zou worden. Vrijdagmiddag vertrokken we richting Lobbach, onderweg voelde ik me al misselijk en draaierig. Ginder aangekomen na 500 km bollen wou ik direct gaan eten maar eens mijn diner voor me stond, kreeg ik niks binnen. Dan maar op bed gaan liggen in de hoop dat het 's anderendaags zou beter gaan. Maar 's nachts werd het alleen nog maar slechter, ik heb geen oog dichtgedaan en toen het ochtend werd stond mijn hoofd alleen nog op naar huis gaan. Niks kon me daar nog houden ook al wou ik het mijn vrouwtje heel graag gunnen dat ze haar fotoreportage kon doen. Om half negen waren we dan al op de terugweg en 5u later lag ik in mijn zeteltje waar ik direct in slaap ben gevallen.
Vandaag gaat het al een stuk beter, ik kan alweer iets binnen krijgen en voel me minder misselijk. Morgen toch maar eens bij de dokter passeren en hopelijk kan ik in de loop van de week mijn trainingen hervatten.