woensdag 13 juni 2012

nieuwe Sopur Shark RS

Ik heb er lang op moeten wachten, maar eindelijk heb ik mijn nieuwe handbike.
Vorige week ben ik dan ook uren aan het sleutelen en uittesten geweest om de goede ligpositie te vinden. Na meerdere keren ontgoocheld terug thuis te komen van een testrit, ben ik met alles naar Heultje vertrokken. Daar kon ik gemakkelijker testen.
Zaterdagavond ben ik hem dan gaan uittesten in een  koers in Voortkapel, aan de supporters was er geen gebrek.
Het zal toch nog even wennen zijn met mijn nieuwe lighouding.Spierpijn hoort daar zeker bij.
Ik ben in ieder geval zeer tevreden met mijn nieuwe aankoop. Hopelijk brengt hij me evenveel en meer plezier als de vorige.
Mijn vrouwtje heeft zich intussen geamuseerd met het in mekaar steken van een foto-filmpje: zie hiervoor op de volgende link