zondag 31 januari 2010

Beetje bij beetje geraak ik dan toch van mn verkoudheid vanaf. Woensdag en donderdag nog buiten getraind tegen kruipsnelheid. Vrijdag was mn ochtendpols weer te hoog en kreeg ik van de dokter een dagje rust. Zaterdag een rustige duurtraining op de rollen gedaan van 2uur, over het resultaat maar te zwijgen. En daarna met allemaal de auto in en richting Heultje. We moesten naar een verjaardagsfeestje maar eerst ging het nog richting Genk waar we een afspraak hadden met iemand van rent a priest. Het was een bespreking over onzen trouw, het komt al snel dichterbij. Het gesprek was heel aangenaam, hij heeft ons uitgelegd hoe het allemaal in zn werk zou gaan en ook welk deel van de tekst wij zelf moeten invullen. Da gaan rampe zijn voor mij, ik begin nu al te zweten als ik eraan denk. 'S avonds laat nog van de kempen terug huiswaarts gekeerd en in een zware sneeuwbui terecht gekomen, tegen 50 over de snelweg. Vandaag mn training op de rollen afgewerkt (ik mocht niet buiten van mijne strenge chef). Morge naar de dokter voor een nieuw schema en te hopen dat hij gelijk wat goed weer kan voorschrijven ook. Want het ziet er niet goed uit.