woensdag 27 januari 2010

fris aan de vis

M'n gebeden zijn verhoord, deze morgend ging het al een heel stuk beter. Hartslag was terug gezakt onder de 70slage per minuut en mn neus was terug open. De dokter gebeld en die gaf groen licht. Vol overmoed dus de auto in en richting den dender om te gaan fietse. Man da viel tegen, -5 stond te lezen op mn boordcomputer. Maar ik zou kost wa kost buite trainen, t zat in me kopke. De eerste 15 minuten wel afgezien want ik was mn winterhandschoen natuurlijk vergeten. Dan maar mn dunnekes aangetrokke die ik wel bij had. Eens mn handen goed bevrore waren had ik er geen last meer van en kon k verder. 2 uurkes gefietst aan een hartslag tot 125. Deze avond begon het hier te sneeuwen dus zal ik mijne paternoster maar terug bovenhalen en beginnen lezen dat morge alles weg is en ik opnieuw buiten kan.