donderdag 21 januari 2010

Channel Zero vanuit mijne luie zetel

Pffff ik voel mij deze week net een oude man. Maandagnacht weinig geslapen met onze operaster Bieken, en de volgende nachten heel onrustig geslapen. Deze morgen hebben we ons wel goe overslapen. Van de dokter had ik voor deze week en volgende week een herstelschema gekregen. Deze week 2 rustdagen en max een uurtje of 2 trainen en ik heb het nodig. Ik zou de hele dag willen slapen. Vandaag was mijn hartslag 10 slagen hoger dan normaal, ik was ook erg vermoeid en dacht voor ik mn training begon dat ik ze niet zou kunnen afwerken op de rollen. Het rare was dat het tot nu toe een van mijn betere trainingen van de laatste weken geworden is. Morgen terug een dagje rusten en dan zal het hopelijk wel beter gaan. Vandaag stond ook het optreden van Channel Zero op het programma. Ik kon gratis meegaan, maar ik ben wat blij dat ik op voorhand ingeschat had dat het te zwaar zou zijn om midden in de week naar Brussel te trekken. Ik kan toch zo genieten van mijne zetel s avonds. Daar kan niks tegenop! Ik heb net het begin van het optreden  gehoord via de gsm van Nico. Hij wou me jaloers maken,  t was  zo te horen wel ne zaligen intro, maar mijn zetelke is vele zaliger haha.