dinsdag 26 januari 2010

Laat ons bidden!

Gisteren een hele dag in de zetel gelegen, moe en ellendig (en naar t schijnt ook hard zagend). Tegen de avond ging het toch al beter. Ik had dus al veel moed dat ik vandaag terug rustig op de rollen kon beginnen. Deze morgen zat mn neus nog wel dicht maar ik had toch al wel veel zin om eraan te beginne. Dat was dan toch buiten ons klein Ilske gerekend. Als ik vandaag niet zou rusten dan nam ze mn wielen van mn handbike mee naar haar werk voor de rest van de week. (Ze heeft dat al eens gedaan).  Mmmm dan toch maar geluisterd en nog een dagje gerust. Ondertussen nog naar m'n dokter/trainer gebeld en die gaf me ook nog platte rust. Dat heb ik dan toch maar gedaan. Nu moet ik wel toegeven, achteraf gezien hadden ze beiden gelijk want na een uurke recht zitte was mn licht weer uit voor vandaag. Vanavond nog ne paternoster lezen in bed en  hopen op een wonderlijke genezing morgen.