zondag 28 maart 2010

Ik heb een zware, maar toch wel goede week achter de rug. T was lang geleden dat ik nog een ganse week heb kunnen trainen en dat ik vooruitgang voel.  Alleen vrijdag was ik er met mijn hoofd niet bij, na de training merkte ik dat ik mijn wielen niet had vastgezet, heb dus serieus geluk gehad dat ik ze niet kwijtgespeeld ben onderweg. Nadien, toen ik uit de douche wou komen, merkte ik dat ik mijn handdoeken vergeten was,  haha leuk, de badkamer onder water ... Gisteren hebben we nog es een dagje in de kempen doorgebracht. De kids zijn altijd dolgelukkig als we naar Heultje gaan.  Vandaag was het rustiger, een welverdiende rustdag! Morgen ga ik terug bij Pascal voor t vervolg van mijn trainingschema.
Nog een positief detailke, ik kreeg deze week mijn speciale achter-assen voor mijn nieuw carbonwielen toegestuurd! Nu kan ik ze zeer binnenkort eens uittesten.