zondag 21 maart 2010

groepstraining met 3 bikers

Vandaag hadden we onze eerste groepstraining met de Feniks handbikers. Het was afgesproken om zaterdag samen te komen, maar door de weersvoorspellingen lieten we ons afschrikken en stelden we het met een dag uit. Deze morgen ben ik vertrokken richting Lokeren bij Nico, ookal was het heel miezerig weer met soms serieuze regenbuien. Toen ik daar aankwam klaarde de hemel uit. Om 13u30 zijn we met tweeën vertrokken om een paar kilometer verder nog een derde biker op te pikken. We hebben 60km afgelegd op 2u20. Niet zo slecht voor de eerste keer ookal weet ik dat ik beter kan. Vandaag kon ik alleen maar in t wiel hangen. Ik zag alle kleuren van de regenboog en het laatste half uur heb ik zelfs 3 nieuwe kleuren gezien die ze nog moeten uitvinden haha. Voor mij was het toch wel vrij heavy! Qua conditie ben ik al tevreden, alleen de snelheid moet nog omhoog. Ik denk dat ik op het goede spoor zit want ik moet pas top zijn begin mei voor de eerste wedstrijd.