dinsdag 23 maart 2010

Trainingen komen op gang.

Na mijn zware training van zondag heb ik het gisteren eerder rustig gehouden, een uurke losgereden aan een hartslag van 125.  t ging beter dan verwacht! Mijn armen voelden zwaar aan maar ik had het erger verwacht. Vandaag stond er 3 uur training op mijn schema waarvan 2 uur aan een rustig tempo en 1 uur doorrijden zonder in t rood te komen. Ik had afgesproken met Davy en Ronny Raket om met hen mee te rijden. Dat was ondertussen al een tijdje geleden. Vorig jaar rond deze tijd trainden we dagelijks samen, maar door verschillende individuele trainingsschema's is dat wat verwaterd.  Het was plezant om met die mannen nog es op stap te kunnen. En zeker omdat ik de eerste helft van de training constant in hun wielen gehangen heb.... zalig!! ' t was wind tegen haha. Weeral moest ik vaststellen dat ik nog serieus moet werken aan mijn snelheid en ook bergop zit ik nog niet goed. Morgen zet ik mijn fiets voor een dag op stal en ga ik rusten. Misschien, héél misschien ga ik mijn fiets poetsen.