zaterdag 12 juni 2010

NHC Rozenburg (NL)


meer fotos, klik hier

Met een klein hartje vertrok ik gisteren naar de wedstrijd in Rozenburg. Wat zou er nu weer mislopen? Mijn vorige wedstrijden gingen van slecht naar slechter. Mijn trainingen de voorbije week verliepen ook niet naar behoren. Ik had meer goesting om gewoon thuis te blijven en te gaan vissen.
De wedstrijd: Ik ben voor de verandering eens rustig gestart, ik zat in een mooi groepje. Ronde na ronde dunde ons groepje uit en  werd ik rustiger. Ik voelde dat ik goed zat. Ik moest enkele keren een gat dichtrijden wat vrij goed ging. Dat gaf me  vertrouwen en moed. Tegen het einde van de wedstrijd was het genieten omdat ik wist dat mijn eerste plaats vast lag en dit voor de eerste keer dit seizoen. Deze overwinning heeft veel goedgemaakt van de voorbije tegenslagen. Vanaf morgen staan mijn trainingen afgesteld op de wedstrijd in Tjechië begin juli.