zaterdag 18 september 2010

Tijdrit Colmar-Berg

Met een klein hartje vertrokken we deze morgen, na al onze pech van gisteren, naar het circuit van GoodYear. Nico Felies en Ward D'Huster met zijn bende waren er ook! Altijd plezant als er maten bij zijn. Zoals altijd bij zo'n wedstrijden stonden alle toppers uit alle verschillende landen ook al op de parking. Een drukke bedoening daar!
De opwarming deed me klein worden, zo een pacours, nooit eerder meegemaakt! Wel de moeite om zien. We moesten 2 rondjes van bijna 4 km rijden voor de tijdrit. Er zaten 3 pittige hellingen in per ronde. De tijdrit is alvast goed verlopen ondanks mijn trainingsachterstand van de laatste maand. De eerste ronde reed ik wel te lang op mijn binnenblad waardoor ik volgens mij toch wel wat seconden verloren ben. Dat is alweer een goede les voor de volgende deelname hier. Mijn tijd was 17min 21. Nico had 16min 45 en Ward 17min35. Ik mag zeggen dat ik een geslaagde dag gehad heb. Hopelijk wordt het morgen ook zo.


meer fotos, klik hier