maandag 24 januari 2011

Gas terug nemen

De voorbereidingen voor mijn vertrek naar Lanzarote beginnen vorm te krijgen. Met nog een dikke week te gaan, komt het wel héél dichtbij om ons koud belgenlandje te verlaten naar het veel warmere Canarische eiland. Gisteren ben ik mijn beschermhoes voor mijn fietskader gaan afhalen. De mensen van  " de meubelkliniek" in Affligem vonden het een uitdaging om eens iets anders te doen dan zetels te stofferen. Ze zijn er goed in geslaagd en zijn blij met het resultaat.
Ondertussen zijn mijn schouders aan de beterhand, nu blijk ik met een tenniselleboog te zitten hoewel ik nooit tennis  haha. Ook voelde ik me al een paar dagen moe en misselijk, daarom ben ik vandaag nog bij de dokter langsgeweest. Ik ben al een stuk geruster nu ik weet wat er aan de hand is. Er zit een beest in mijn waterafvoerpijp. Morgen zal ik daarover meer weten en kan ik aangepaste medicatie nemen om alle beestjes te verdrijven.