zondag 30 januari 2011

Leve de zon

Vorige week ben ik samen met mijn blaasontsteking gezellig binnen gebleven en heb ik mijn trainingschema rustig op de rollen afgewerkt.
Deze morgen had ik afgesproken met Ward D'Hulster, collage van The Spirit of Handcycling, om in de kempen samen te gaan trainen. Toen we welgekleed buiten kwamen, viel het  serieus tegen. De thermometer wees nog steeds op -5, wat zeer koud is en moeilijk om je lichaam warm te houden bij het trainen. Na een korte fotoshoot zijn we vertrokken met als doel 3 u te trainen, maar omdat de zon niet doorbrak en het koud en grijs bleef, zijn we vroegtijdig na 2 u gestopt. Ook onze watervoorraad was bevroren, wat het nog kouder maakte. Eens terug thuis zaten we snel voor de kachel die ons lichaam  terug op temperatuur bracht. Dan konden we aan tafel om van een lekkere spaghetti te genieten.
Morgen ga ik nog een laatste keer voor mijn vertrek bij de dokter langs voor de uitslag van mijn bloedonderzoek en pak ik mijn laatste spullen in voor het vertrek naar het zonnige Lanzarote.
Fotoreportage klik hier